Tothom parla de twitter

Fa 3 anys quan vaig saber que havia de parlar sobre Twitter em vaig sentir una mica desorientada… havia sentit a parlar vàries vegades d’aquesta plataforma del web 2.0, però si he de ser sincerament mai m’havia interessat massa! Però va arribar el moment que entrés i m’hi subscrivís. Ara estic atrapada a la twittosfera i pateixo una seria twittitis! Si algú coneix un bon metge, si us plau, poseu-vos en contacte amb mi, gràcies.

Vaig entrar i no entenia res (com la majoria dels humans quan entren per primer cop), veia @ # RT… i no era capaç de desxifrar tal geroglífic. Així que vaig anar a buscar la solució més ràpida i fiable, youtube. Vaig cercar “como usar twitter” i em van aparèixer molts video fent referència al tema. A google em deien que “és com una espècie de xat, blog i Messenger on amb tan sols 140 caràcters pots deixar opinions i comentaris d’una manera instantània. I et permet crear converses tancades o obertes (al gust del consumidor)…

Per últim, si escribim @ i el nom d’una persona @lara_macip, aquesta persona a la que fem referència rebrà directament aquell missatge públic. Si utilitzem #, per exemple #pleaseretwitt estarem dins d’un grup de gent que parli d’aquell mateix tema.

Fàcil, oi? Per què complicar-nos més? És una de les plataformes de comunicació on line més utilitzada i coneguda… i perquè encara hi ha tanta gent que no s’atreveix a fer el pas i entrar? La majoria diu “jo amb facebook ja en tinc prou”, però en la meva opinió, d’aquí 2 anys tothom utilitzarà aquesta xarxa social.

Bé doncs amb “buena onda” ens expliquen con fer ús de twitter

Acerca de Lara Macip

Comunicadora Audiovisual y Periodista. Aprendiendo del Social Media en Equipo Singular Barcelona. Amante del teatro, del cine, de la buena comida y de la vida con humor. También me podrás encontrar en twitter.com/laramacip, laramacip.tumblr.com y http://www.linkedin.com/pub/lara-macip-carrascosa/17/425/5a4/es
Esta entrada fue publicada en google, messenger, twitter, Universitat Internacional de Catalunya, web 2.0, youtube y etiquetada , , , , . Guarda el enlace permanente.

Una respuesta a Tothom parla de twitter

  1. Pingback: Articulo Indexado en la Blogosfera de Sysmaya

Responder

